Ticket verplaatsen

Via de webshop kun je heel makkelijk zelf je ticket verplaatsen!

LET OP: Dit kan alleen als het ticket gekocht is nadat er is ingelogd. Tickets die zijn afgerekend als 'GAST' (dus zonder inloggen) kunnen alleen verzet worden door een receptiemedewerker. Hiervoor kun je contact opnemen via infozwembaden@waalwijk.nl of via 0416-683555

Heb je een ticket gekocht, maar kun je niet komen zwemmen? Verplaats het ticket dan zelf naar een dag en tijd naar keuze! Restitutie op gekochte tickets is niet mogelijk, maar door je ticket te verplaatsen naar een andere datum gaat het ticket niet verloren. We leggen hieronder stap voor stap uit hoe je dit zelf online kunt doen:

 
STAP 1: Ga naar de webshop en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar ‘Mijn Profiel’ - ‘Bestellingen’

 
STAP 2: Ga naar ‘Mijn Tickets’

 
STAP 3: Kijk welk ticket je wil verplaatsen en klik op ‘Verplaatsen’

 
STAP 4: Selecteer het ticket en klik op ‘Bevestigen'


STAP 5: Selecteer een datum en klik op ‘VOLGENDE’
 
 
STAP 6: Klik op ‘DOORGAAN’

 
STAP 7: Klik op ‘BESTELLING PLAATSEN’ en het ticket is verplaatst.
 
 
Mocht dit toch niet lukken, neem dan contact op met een receptiemedewerker via infozwembaden@waalwijk.nl of via 0416-683555

LET OP: als er een prijsverandering plaatsvind, zoals indexering op 1 januari, dan kun je niet meer zelf online je ticket verplaatsen ivm het prijsverschil. Neem dan contact op met een receptiemedewerker.